18 Aralık 2009 Cuma

Belki Film Gibi,Belki Mutlu Sonlu Biraz.. Ama Nasıl Bu Kadar Çabuk Başardınız ki ?

Bi hafta falan oldu heralde son salakça seylerimi buraya yazalı.. Çok değil 3-4 dakika önce, telefondaydım arkadaşımla canım sıkıldı konuşmaktan. Benim blogum boş,HBBA'yı açtım hemen.. İlk 2 yazıyı okudum arkadaşım bana bişeyler anlatırken falan. Sonra 3.yazıya geldim direk resim dikkatimi çekti, bu benim buldugum bi resimdi ki yazıya biraz göz gezdirdiğim gibi dondum kaldım. HBBA beni görmüştü. Buydu dedim, gördü beni.. Ama sonra okudum biraz,2. 3. satırda falan telefonu kapadım sonra konuşuruz diyerekten.. Okudum yazının tamamını. Haklı. Haklı adam abi ne diyeyim ki. Belki değişmek,değişmeye çalışmak lazım bi yerden. Sonra altta yazan bakın kelimelerini gördüm. Dedim acaba bakan oldumu ? Evet,hatta birkaç tane yorum bile var.. Bilmem, belki ilerden başta HBBA olmak üzere tüm yorum atanlara teşekkür edicem belkide.. İsyanı Olanlarada.. Dank etti bi an bişeyler kafamda, bu gidişle ne kadar ömrüm var ki ? Ne kadar yararlı olucam beni yetiştirdiğini sanan anne babaya ? Özür diledim önce kendimden,sonra herkesten teker teker.. Kimi görüyorsam söylüyorum herşey için özür diliyorum bi kız gibi aglamaya başladım hayatımda ilk defa. Ama karar verdim, hayatımda tanımadıgım birinin sayesinde oldu belki bu, sadece 3-4 cümle konuştuğum biri sayesinde. Ama ben bu değilim ki ? Neden benim bu çabam ? Neden bu kadar gerizekalı oldum ben ? Nerde ilk sınıflarda Başarı Belgesi alıp sevilen cocuk ? Nerde hocaların "Mükemmel cocuk yetiştirmişsiniz. Tamam belki her derse kafası basmıyor,ama bu kadar saygılısını görmedim,teşekkür ederim hanfendi.." dediği çocuk ? Neden aglıyo benim annem babam ? Neden ?! Titriyorum şuanda, ama artık küfretmek yok hayata. Burda olayları çekiştiricem sadece. Pis bi ortamda ayakta kalmaya calısan biri olucam artık ben.. Belki ilerde Sivil Polis olurum okul cıkıslarında. Belki bi Doktor olur hayat kurtarırım...

Öncelikle şurdan başlamak istiyorum; isim vererek ve şuanda hayatımda saygın insanlar olan bazı kişilere teşekkür edeceğim.. Sadece benim gibilerin ders alması için büyük bi saatini vermiş olanlarada.. birfincankahveiçinbirpenny, Altuğ Gürkaynak, ...çaşilo..., sbf, Magnet Woman, JuVeNiL, Borders ve herşeyin başında Her Boku Bilen Adam'a teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Dedikleri gibi belkide bi geleceği değiştirdiler şimdi.

Ama artık buraya dedikleri gibi Geniş açıdan bakıp, olay eleştiren yazılar yazıcam. He belki hayatımdan şeyler yazarım gene, ama artık en fazla şiddet maç yaparkenki omuz atmaları olur :)
Tekrardan hepinize teşekkür ederim. Uzun bir süre yazı yazmamıştım zaten. Birkaç gün sonra umarım yüzünüzü bi nebze olsun güldürebilecek yazılarla karşınızda olurum.. Kararımı verdim ben, adam olucam ! -Tabi ne kadar olabilirim ki.- Sizden tek isteğim beni yalnız bırakmayın. Yerin beni, sövün belkide bana ama adam edin beni. Neyse artık titremem geçti.. 3-5 dakika uyuyabilirim artık ki sabah kursuma gideyim..

Work for Survive ! TheKid.


9 yorum:

  1. hayatta herkese göre doğrular ve yanlışlar vardır...kendi doğrularını ve yanlışlarını belirle ve sindir bu yetecektir..hadi kolay gele

    YanıtlaSil
  2. Akilli cocuksun. Harbi diyorum bak.

    YanıtlaSil
  3. Ben ilk 2 yazını okuduktan sonra, bu yazını okuyunca önce HBBA'ya, sonra sana teşekkür etmek istedim. Çok kısa zamanda bu değişim ne kadar inanılmaz gelsede, ben inanıyorum,inanmak istiyorum, belki mesleğim gereği.:)
    Sen adam olmak istiyormuşsun ama boşluktaymışsın, şimdi ise sana değer verenler var. Bu ne güzel.:)
    Kendini değerlendir genç adam.
    Sevgilerimle.
    Sen de kendi değerini anla,

    YanıtlaSil
  4. kızda olsak erkekte olsak hepimizin geçtiği evreler bunlar, kendi öz benliğine zarar vermeden atlatmak hiç kolay değil, ama yapılamaz da değil.. Ortaokulda olman ilginç zira kafan baya çalışıyo, böyle devam:)

    YanıtlaSil
  5. İşte bu be TheKid! :) Yanındayım, buradayız ve burada yazılarını okuyup seni övmek ve belki bazen yerden yere vurup tozunu atmak için kalıyorum :)

    Başaracaksın çocuk. Göster kendini!

    YanıtlaSil
  6. ayırılan birkaç dakika ve bu sayede kendine daha inanan gözlerle bakan bir çocuk. ne güzel böyle şeyler görmek, okumak.

    YanıtlaSil
  7. HBBA'nın önerisiyle ilk yazıdan itibaren okumaya başladım. İlk yazıda çok karışık bir ruh hali, boşlukta kalmışlık, kaba kuvvet ve güçle övülme isteği gördüm. 2. yazıda daha çok dehşete kapıldım. Kavga-dövüş kopuk hayat adına ne varsa. Fakat bu yazıyı okurken o kadar çok duygulandım ki, işyerinde mesaide olmama rağmen gözlerimdeki yaşa engel olamadım. Ne kadar güzel kötülükle-iyiliğin farkına varıp doğru yolu seçmek. İçimdeki duygu okadar büyüktüki, Filistin'in İsrail belasından kökten kurtulmuş gibi sevindim. Allah daim etsin ve darısı diğer sopalıkların başına. Ki senin gibi zeki aklı başında insanlarımız olsunda ülkenin aklı başında yöneticileri olsun. Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. HBBA'nın sayesinde seni takip etmeye başladım ve gerçekten okurken yüzümde kocaman bi gülümseme oluştu kusursuzsun diyemem eleştirilecek yönlerin var tabiki küçük adam...ama her nolursa olsun doğrularınla yanlışlarınla sen yoluna devam et ki bizde seni takip etmeye devam edelim olur mu?

    YanıtlaSil